אנשי עסקים ובוהמה הסתופפו בצל אדמו"ר בנמל ת"א • הצצה

ישראל פריי No Comments on אנשי עסקים ובוהמה הסתופפו בצל אדמו"ר בנמל ת"א • הצצה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמל תל אביב רגיל לארח בין המסעדות המפוארות הפזורות בו ובין חללי הבילויים הפרוסים בין האנגרים השונים, אירועים נוצצים והשקות חגיגיות. אך עשרות הנכבדים שהחנו בליל שישי האחרון את רכבי היוקרה שלהם בחניון הנמל, נבלעו כזה אחר זה בטרקלין של "מטבח דיגיטלי", לאירוע ייחודי שטרם נראה כמותו במרכז הבילוי של העיר ללא הפסקה.

סביב שולחנות ערוכים הסבו להם בכירי הברנז'ה הישראלית לערב בלתי שגרתי. אומנים לצד שחקנים, ידוענים לצד אנשי עסקים, ביכרו את עולם הרוח על פני שלל החוויות החומריות שסוף השבוע התל אביבי מציע, והתכנסו לסעודת ר"ח אדר ששילבה הצדעה לפרויקט ההלכה היומי "ותן חלקנו".

בין הנוכחים הרבים נמנו אנשי עסקים שתומכים בהפצת הספר שהפך את לימוד ההלכה לנחלתם של יהודים רבים שהפרויקט הנגיש את הלימוד והתאים אותו לצרכיהם ולהבנתם.

מי שניצח על האירוע הוא איש העסקים שאול זילברשטיין מחיפה, שעומד לימין הגרח"ד קובלסקי בפרויקטים רבים של הפצת תורה, ושבטרקלין בית העסק המפואר שבבעלותו בנמל תל אביב, אירח את הכינוס.

רגעי השיא של האירוע נרשמו עם כניסתו של כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א, שדמותו ההדורה ודבריו החמים הצליחו לחדור גם ללבות אנשי העסקים הקשוחים ואושיות התרבות הרחוקים מחיי דת. משך שעה ורבע ישבו הבכירים והאזינו לשיחת האדמו"ר במעלת לימוד התורה וגודל הזכות להנחלתה לדורות הבאים.

הטנור העולמי שלמה סלצקי, שהפך זה מכבר לחזן המועדף והצמוד של צמרת העסקים הישראלית, ליווה בשירתו את האירוע, והצליח לסחוט קריאות התפעלות גם מבכירי תעשיית המוזיקה הישראלית שטרם נחשפו ליכולותיו הוירטואוזיות.

כך מניחים בכירי עולם העסקים את חיי שעה, ועוסקים בחיי עולם. הצצה נדירה: (צילום: י.ש.)



0 תגובות